Sceleris Skrivet maj 18 Anmäl Share Skrivet maj 18 Konpeito i 4:3, hm... Den äldsta jag kommer på med konpeito-motiv är Kobato. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 19 Anmäl Share Skrivet maj 19 Trodde du skulle ta det på den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 19 Anmäl Share Skrivet maj 19 Tänker mig bara att kameran tiltar upp till Princess Knight, men det förstår jag att det inte är. 😛 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 19 Anmäl Share Skrivet maj 19 Våra tittare har ännu inte skickat in rätt svar, har du några kommentarer om detta? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 19 Anmäl Share Skrivet maj 19 Ser ut som Yasuomi Umetsu-design. Mezzo Forte? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 19 Anmäl Share Skrivet maj 19 Man kan se alla felaktiga gissningar härifrån Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 20 Anmäl Share Skrivet maj 20 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 20 Anmäl Share Skrivet maj 20 Aah, Stellvia of the Universe? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 20 Anmäl Share Skrivet maj 20 Absolut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 20 Anmäl Share Skrivet maj 20 Det enda jag minns av Stellvia är öppningslåten och (tydligen) skoluniformerna. ”Minns inte allt från all anime någonsin? Patetiskt...” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 21 Anmäl Share Skrivet maj 21 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 21 Anmäl Share Skrivet maj 21 Senpai wa Otokonoko? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 21 Anmäl Share Skrivet maj 21 4 timmar sedan sa wilfried: Senpai wa Otokonoko? Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet maj 22 Anmäl Share Skrivet maj 22 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet Fredag 07:16 Anmäl Share Skrivet Fredag 07:16 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Fredag 14:07 Anmäl Share Skrivet Fredag 14:07 Ah, den där... tror jag... Raven of the Inner Palace? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet Lördag 09:51 Anmäl Share Skrivet Lördag 09:51 19 timmar sedan sa Sceleris: Ah, den där... tror jag... Raven of the Inner Palace? Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Lördag 15:41 Anmäl Share Skrivet Lördag 15:41 ”Vad gör den här grisen i en moé-anime!?” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Söndag 05:49 Anmäl Share Skrivet Söndag 05:49 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Söndag 18:56 Anmäl Share Skrivet Söndag 18:56 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Söndag 20:05 Anmäl Share Skrivet Söndag 20:05 Aha Everyday Life With Monster Girls Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Måndag 06:32 Anmäl Share Skrivet Måndag 06:32 10 timmar sedan sa Raccomunk: Aha Everyday Life With Monster Girls ☝️☝️☝️ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Måndag 09:22 Anmäl Share Skrivet Måndag 09:22 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Måndag 11:06 Anmäl Share Skrivet Måndag 11:06 Kokoro Connect? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Måndag 11:54 Anmäl Share Skrivet Måndag 11:54 Så klart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg