Sceleris Skrivet Lördag 22:23 Anmäl Share Skrivet Lördag 22:23 ”Eh? Jag är ganska säker på att jag sett den i tråden förut...” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Söndag 14:42 Anmäl Share Skrivet Söndag 14:42 I'm Giving the Disgraced Noble Lady I Rescued a Crash Course in Naughtiness. Ny anime: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Måndag 09:09 Anmäl Share Skrivet Måndag 09:09 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsim Skrivet Tisdag 22:32 Anmäl Share Skrivet Tisdag 22:32 Hejsan! Det är ju Prison School, rätt? Har tittat på den för några månader sen, så kul att se den här också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsim Skrivet Tisdag 22:58 Anmäl Share Skrivet Tisdag 22:58 Nästa kan vara: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Onsdag 08:57 Anmäl Share Skrivet Onsdag 08:57 Kan det vara det som Haruhi skriver med kalk på skolans idrottsplan? (Formell gissning: Haruhi 2009.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsim Skrivet Onsdag 21:16 Anmäl Share Skrivet Onsdag 21:16 Det är det! Så snabbt det var, wow. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet igår 07:49 Anmäl Share Skrivet igår 07:49 Min första tanke var Alien 9, men jag insåg att det var mer högupplöst, sen fick jag tänka på andra kombinationer av "utomjordingar + skola". 🙂 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 11 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 11 timmar sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg