Saya Skrivet juli 19 Anmäl Share Skrivet juli 19 3 timmar sedan sa doppler: Följer med spänning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 19 Anmäl Share Skrivet juli 19 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 19 Anmäl Share Skrivet juli 19 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 19 Anmäl Share Skrivet juli 19 Aha, en av de nya Eureka Seven-filmerna. (D-det är en trilogi, så jag behöver inte säga exakt vilken!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet juli 19 Anmäl Share Skrivet juli 19 1 minut sedan sa Sceleris: Aha, en av de nya Eureka Seven-filmerna. (D-det är en trilogi, så jag behöver inte säga exakt vilken!) Vad bra, för jag tog någon bild från tvåan utöver trean! Valfri bild på akvamarinfärgat respektive rosa hår hade avslöjat det direkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Tisdag 16:44 Anmäl Share Skrivet Tisdag 16:44 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Onsdag 07:01 Anmäl Share Skrivet Onsdag 07:01 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Torsdag 07:29 Anmäl Share Skrivet Torsdag 07:29 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Torsdag 13:17 Anmäl Share Skrivet Torsdag 13:17 var det Alice and Shiroku den hette? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Torsdag 15:17 Anmäl Share Skrivet Torsdag 15:17 1 timme sedan sa Smaruc: var det Alice and Shiroku den hette? Alice och Zōroku! Take it away, Smaruc! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Torsdag 15:33 Anmäl Share Skrivet Torsdag 15:33 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet igår 01:02 Anmäl Share Skrivet igår 01:02 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet 16 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 16 timmar sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg