Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 18 Jag tror att jag sett blondinen på bilder förut. Densetsu no Yūsha no Densetsu? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 10 Anmäl inlägg Skrivet januari 18 2 timmar sedan sa Sceleris: Jag tror att jag sett blondinen på bilder förut. Densetsu no Yūsha no Densetsu? Det är rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 19 ”Nya ledtråden avgår nu, alla ombord!” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 20 ”Vänta ett slag så ska jag sleva upp en ny ledtråd åt er, barn.” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 21 ”Attans, den här gissningen ledde ingenvart. Vi måste vända tillbaka och titta på ledtråden igen.” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet januari 21 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 10 Anmäl inlägg Skrivet januari 22 Är det här Japan Sinks 2020? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet söndag 08:05 7 timmar sedan sa Raccomunk: Är det här Japan Sinks 2020? Det är! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 10 Anmäl inlägg Skrivet söndag 12:51 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 10 Anmäl inlägg Skrivet måndag 07:47 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 10 Anmäl inlägg Skrivet måndag 21:56 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 10 Anmäl inlägg Skrivet tisdag 20:12 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 10 Anmäl inlägg Skrivet onsdag 14:33 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 16 Anmäl inlägg Skrivet onsdag 17:36 Selector infected wixoss Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 10 Anmäl inlägg Skrivet onsdag 19:28 1 timme sedan sa Smaruc: Selector infected wixoss Då kan wixoss-a av den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet torsdag 07:40 12 timmar sedan sa Raccomunk: Då kan wixoss-a av den. Utläses det ”we-cross”? Jag har alltid tänkt ”wiksoss”! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 10 Anmäl inlägg Skrivet torsdag 07:46 1 minut sedan sa Sceleris: Utläses det ”we-cross”? Jag har alltid tänkt ”wiksoss”! Japp, på japanska ser det ut sådant: ウィクロス Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 16 Anmäl inlägg Skrivet 18 timmar sedan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter