Hardan 2 Anmäl inlägg Skrivet mars 23, 2009 Jag kom på Soleher när han lyssnade på Fronda - Rullar Fram. Vad tycker om detta? Kräver vi en förklaring? Har eran syn på soleher förändrats? Diskutera! Om ni själva kommit på soleher när han har haft något fuffens för sig kan ni posta det här med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
soleher 38 Anmäl inlägg Skrivet mars 23, 2009 Ja, det är såhär att jag spelade , som är en hjälte i DotA. Hans ultimate är att han blir en boll och "rullar fram". Därför lyssnade jag på den låten. :P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Hardan 2 Anmäl inlägg Skrivet mars 23, 2009 Ja, det är såhär att jag spelade , som är en hjälte i DotA. Hans ultimate är att han blir en boll och "rullar fram". Därför lyssnade jag på den låten. :P Dålig förklaring. Jag tror du lagade mat och nynnade på låten samtidigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
soleher 38 Anmäl inlägg Skrivet mars 23, 2009 Dålig förklaring. Jag tror du lagade mat och nynnade på låten samtidigt. Aja, du får tro vad du vill, men nu har jag gett min förklaring iaf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gravskopan 16 Anmäl inlägg Skrivet mars 23, 2009 oj oj oj oj Soleher...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Negi 24 Anmäl inlägg Skrivet mars 23, 2009 "He's on a roll" ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
flaskis 5 Anmäl inlägg Skrivet mars 23, 2009 Flyttad till lekparken >_> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
kakan 1 Anmäl inlägg Skrivet mars 23, 2009 Och jag som faktiskt förväntade mig att du kom på soleher. Dumma vilseledande rubriker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Hardan 2 Anmäl inlägg Skrivet mars 31, 2009 Och jag som faktiskt förväntade mig att du kom på soleher. Dumma vilseledande rubriker. Livet är orättvist :( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter