Hoppa till innehåll
Anime.se

yesasia?


Igyou_Hime
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 months later...

Jag kan passa på att fylla i med min erfarenhet av köp från dem. Jag köpte en skiva och efter det att de skickat densamma hade jag den i min brevlåda efter tre dagar. Shoppen kanske är lite omständig och de levererade inte omedelbart men det viktigaste tycker jag är att man får ett seriöst intryck och att informationen som ges är bra och på dessa punkter brister de inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 months later...

Dom är mycket bra, har handlat där länge, aldrig strul.

Det där med tull, jag hörde någonstans att det läggs på vid ett värde över 500 SEK ( ? ).

Jag tycker det känns som lite slumpartat när man åker på tull.

Xtra jobbigt blir det när det står någon UPS snubbe & vill ha betalt i jämna pengar vid leverans. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har handlat därifrån några gånger och jag har alltid valt deras alternativ om gratisfrakt. Jag har aldrig åkt på tull & moms. Paketen har alltid varit märkta med "Deutsche Post" och "Port payé Allemagne", så tullen kanske inte fattade att sakerna kom från Hongkong. Gratisfraktalternativet brukar ta 2-3 veckor har jag för mig. Har du bråttom kan du betala extra för något av de andra alternativen.

 

UPS brukar jag akta mig för. Dyr frakt och så är väl deras administrativa avgift för att ta ut tull mycket högre än Postens? Inte heller kul att använda företag som bara kan leverera till dörren när man inte är hemma och dessutom ska ha betalt i jämna pengar utan att man får veta hur mycket det går på förrän de står där vid dörren.

 

Jag har aldrig haft några problem med beställningar från Yesasia.

 

Hur kom det sig nu att det skrevs ett svar mer än ett halvår sedan föregående inlägg? Är frågan fortfarande aktuell?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...