Hoppa till innehåll
Robin-Kun

Skänkes tråden

Rekommenderade inlägg

*Fortsatt städflyttande*

Jag skänker bort två japanska Gamcube import spel skänkes mot frakt. För att spelen är japanska krävs det en freeloader eller att du äger en japansk gamecube om du ska kunna spela dom.

Harvest Moon - Poem of Happiness for World

http://s162.photobucket.com/albums/t271/yumechii/?action=view&current=MARS164-1.jpg

Dobutsu Bancho (Animal Leader)

http://s162.photobucket.com/albums/t271/yumechii/?action=view&current=MARS165-2.jpg

Jag uppskattar verkligen att dom som vill ha sakerna kunde

bidra med frakten när ni ändå får sakerna gratis ;)

MVH // Robin-Kun

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Var i landet befinner du dig? Jag tar gärna andra postern (den med en stor röd 4:a på) ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Den första var otroligt snygg men det är nog bättre att någon som faktiskt spelat spelet får den istället (har bara kommit till 3an än så länge).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Fan vad mycket sånt vi slängde när jag jobbade på EBGames. Man kanske skulle ha behållt lite och sålt :3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Haha riyu , jag befinner mig i Hudiksvall . Mellan Gävle och Sundsvall ;)

Visst , ge mig din adress så ska jag skicka affischen till dig och frakten ska inte vara så dyr.

Negi , jag blir bara glad om någon tar emot affischerna än att dom ska behövas slängas i onödan.

Ni skulle ha gett bort eller sålt sånt . Det är synd att sånt ska behövas slängas och du flaskis kunde ha gjort big business som sagt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ok, om jag måste betala frakt vill jag helst ha mått på den först. B2 (515 × 728 mm) eller B1 (728 × 1030 mm), annars får det vara.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Måtten på affischerna ;)

Bild1

Bredd: 70 cm

Längd: 99,5 cm

Bild 2

Bredd: 59cm

Längd: 84cm

Ja , skalleponken som jag har sagt till riyu . Ge mig adressen så ska jag skicka affischer och när ni ändå får affischer gratis så skulle bidrag med frakten upskattas stort från mig .

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Tack, men inget verkar vara B1 eller B2. Då får det vara. Passar inte att ha olika stora planscher vettu! ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu