Takki-tan 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2009 Hej, Tänkte göra lite reklam för mig själv. Säljer lite art comissions om någon är intresserad :) Här är vad jag erbjuder; Skiss - Exempel Pris: 50kr Färglagd (Utan skuggning) - Inget exempel men you get the picture pris: 100kr Full CG - Exempel 1/Exempel 2 Pris: 200kr Plus 20kr per karaktär du lägger till på bilden Du kommer få betala en liten del av summan i förväg för att förhindra att folk beställer och sen ångrar sig. Därför kan du inte få tillbaka den summan om du ångrar dig. Förhansbetalning: Skiss: 25kr Färglagd: 50kr Full CG: 70kr Jag Ritar - Orginal Karaktärer - Fan Karaktärer - Fanart - Lite Ecchi Jag Ritar inte - Hentai - Naruto (av personliga skäl, kan tänkas rita det om jag får rita dem i andra kläder) (Om detta inte är tillåtet får ni ta bort inlägget men hittade inget om det i forumreglerna) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Hansag 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2009 [Removed by user] Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Takki-tan 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2009 Visst, ge mig gärna länk dock så jag kan kika :3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet juni 5, 2009 (Om detta inte är tillåtet får ni ta bort inlägget men hittade inget om det i forumreglerna) Nej då, det är inget problem. Får man sälja föremål ska man väl få sälja tjänster. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter