katsumoto Skrivet november 23, 2009 Anmäl Share Skrivet november 23, 2009 Hej! Nu tänkte jag börja skriva en önskelista eftersom julafton kommer mot oss med stormsteg. Eftersom jag är ett stort fan av zombies så tänkte jag höra med er vad det finns att önska? Ha ha. Kan väl säga att allt från DVD - Spel - Tidningar - Böcker - Annat - uppskattas! Jag är ägare till en DVD-spelare, PS2 och Nintendo DS! Än så länge har jag detta på listan: The Last Christmas Dementium - The Ward Tack på förhand! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet november 23, 2009 Anmäl Share Skrivet november 23, 2009 Önska dig en zombie? Duh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 23, 2009 Anmäl Share Skrivet november 23, 2009 Hmm, blir svårt. Jag skulle rekommendera Left 4 Dead 1 och/eller 2 till PC eller XB360, men det är nog lite svårt i ditt fall D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet november 23, 2009 Anmäl Share Skrivet november 23, 2009 Önska dig en Head Crab! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet november 23, 2009 Anmäl Share Skrivet november 23, 2009 Trilogy of the dead är ju en given dvd box. Gamla fina klassiker. Bli inte avskräckt av att night of the living dead är svartvit. Den är bland de bästa zombiefilmer som gjorts :D Andra sköna rullar är dawn of the dead remaken, 28 days later, zombieland och givetvis parodin shaun of the dead. Var inte Resident Evil 2 till PS2? Jag har inte spelat det själv men har hört att det var det bästa i serien, innan det började spåra ur. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg