Hoppa till innehåll
Anime.se

BECK


Blå
 Share

Rekommenderade inlägg

iShwAgGhN.jpg

Borta på ANN har en nyhet publicerats om att mangaserien BECK ska få sig en Live Action adaption.

Mangan som filmen är baserad på handlar om den unga pojken Koyuki som en dag träffar på en konstig person och en ännu konstigare hund. Personen i fråga är Ryusuke som lånar ut en gitarr till Koyuki och vägen till framgång börjar där ifrån.

 

Filmen kommer dock inte handla om Koyuki utan fokusera mer på Ryusuke. Själv ser jag grymt fram emot den här filmen och om man går in hemsidan för filmen får man en 30 sekunder kort liten introduktion med musik och lite filmklipp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tonvikt på Ryusuke? Det låter ju faktiskt riktigt intressant, med tanke på att han är min favoritkaraktär. Nu har jag bara läst fram till volym 14-15 nånting så jag lär knappast se filmen innan jag har läst klart serien och det lär dröja, men jag hoppas att den blir bra så att man kan se fram emot att se den sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

/me hoppas på en bra adaption jämfört med 90% av alla dåliga live-action adaptioner av anime/manga :P

 

Titta på Crows Zero och Crows Zero 2 riktigt bra live action grejer.

 

I övrigt kan jag inte påstå att jag gillar det här riktigt. Hur dem än gör så kommer inte Koyikis röst hålla den standard som det framställs att han har i mangan. Den 'legendariske' rösten finns inte, vilket är därför jag aldrig heller kommer röra animen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den 'legendariske' rösten finns inte, vilket är därför jag aldrig heller kommer röra animen.

Om de kunde få sångaren i Spitz att sjunga som Koyuki skulle jag tycka att de hade lyckats, men han är tyvärr för alldeles gammal för att spela tonåring.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...