riyu Skrivet januari 11, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2010 Alla på svenska, fint skick. Jag ser helst upphämtning hos mig i Stockholmstrakten. Manga Mania: #1 2003 - #3 2005 (Totalt 17 nummer). Alla för 50kr DN Angel 1-6. Alla för 50kr Evangelion 1-2. Båda för 20kr Ranma ½ 1-3, 6-8. Alla för 50kr Kajika, Love Hina 1, Tokyo Mew Mew 1, Mästerdetektiven Conan 1-2, 4. Alla för 50kr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira-Dragon Skrivet januari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2010 Tja! Vad blir frakten för all one pice om du skickar dem till Bollnäs ?:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet januari 25, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 25, 2010 Jag har inte vägt de, men 140kr i porto med DHL om de hamnar under 5 kilo. Annars 165kr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet januari 25, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2010 jag är lite intresserad av one piece men jag bor ganska långt ifrån stockholm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira-Dragon Skrivet januari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2010 Jag vill nog ha de där one pice :) 1-18 för 240 kr med frakt då? eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet januari 27, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2010 Jag kan ge dig 500 kr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira-Dragon Skrivet januari 28, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2010 Dumma dig Amarda XD komma och förstöra för mig :'( xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet januari 28, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2010 Förlåt men jag vill verkligen ha de volymerna och jag har ganska mycket pengar över Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira-Dragon Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 Den som ändå hade lite pengar över..xD Men det är lungt :) får la skylla mig själv som inte var snabbare :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet januari 30, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2010 får la skylla mig själv som inte var snabbare :P Vadå, du var ju först. Om Amarda nu har en massa pengar över kan han väl köpa dem i nyskick (~40 kronor per volym). :x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira-Dragon Skrivet februari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2010 Kan hända att jag var först, men nu hade inte säljaren sagt att det var först till kvarn som gällde :) Med andra ord så kan han ta högst bjudande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 4, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 4, 2010 Kan hända att jag var först, men nu hade inte säljaren sagt att det var först till kvarn som gällde :) Med andra ord så kan han ta högst bjudande. Har du inte fått mitt PM? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira-Dragon Skrivet februari 4, 2010 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2010 Va? Jag? Nej jag har inte fått något pm... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 4, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 4, 2010 Va? Jag? Nej jag har inte fått något pm... Nu ska du ha fått det. Det flyttades från utkorgen till skickat, vilket betyder att du fått det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet februari 11, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet februari 11, 2010 One Piece sålt, de andra finns kvar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg