Hoppa till innehåll
Anime.se

Linköpingsbor, förena er!


Rekommenderade inlägg

God morgon!

 

Namnet är Mathias. Jag har vart anime- och manga intresserad i några år nu men jag har aldrig gjort det till någonting socialt. Jag har dock nu på sistone börjat titta lite mer på anime än vanligt och känner att jag kanske skulle försöka leta ta och upp några liksinnade att dela mitt intresse med. Bor du i Linköping (eller bara i näreten) och är intresserad av att träffas så är det bara att svara här eller skicka ett meddelande till: "lofios AT gmail DOT com". Om vi blir fler kan vi kanske till och med bilda en liten grupp.

 

Lite om mig:

Jag är en tjugoårig student som pluggar Y och sociologi på LiU. Jag är sådan som alla kan umgås med och har fler intressen än vad som är nyttigt. När det gäller manga och anime så är jag ingen nörd i och med det att jag inte äger några affischer, "figurines" eller kramkuddar men jag har fortfarande ett mycket utbrett intresse för det och ser och läser det mesta. Jag har även en projektor som jag även använder för annat än just anime.

 

Hoppas vi kan höres, om inte annat får jag hoppas på att communityn på anime.se är trevlig eftersom att jag tog mig tid och blev medlem.

 

 

ps. Om du tycker att det är läbbigt att träffa folk över internet så kan vi börja med att ta en fika på stan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Hej Mattias! Det här kanske är ett lite sent svar, men ändå. jag är nyinflyttad i Linköping för att plugga kommunikationsvetenskap vid Liu. Känner inte så mycket folk i staden än och skulle gärna träffas, om du fortfarande ser det som aktuellt såhär ca ett och ett halvt år senare. Har ett stort intresse för anime och manga men har inte kunnat göra det till en social grej tidigare, men jag har självklart andra intressen också.

 

Vill du disktutera eller veta mer om mig skriv här i forumet så kan jag ge lite adresser för t.ex. skype.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...