Hoppa till innehåll
Anime.se

BYTES: Fräckt grafikkort mot anime


zartok
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag har tidigare försökt att få köpa en lite större samling anime av någon men det har inte nappat så bra. Jag tänkte testa om någon känner större behov av ett grafikkort.

 

Radeon HD4870x2 2gb. presterar nästan tre gånger så bra som ett radeon 57xx på benchmarktests. Hoppas det är tillåtet att byta bort ett grafikkort. Om inte så kan någon mod gärna gödsla tråden =)

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ryck på, kortet är ute pga nyköp och används ej :) då är det bättre med bytesaffär. någon får spela crysis 2 på högsta grafikinställningarna och jag får anime :)

 

Hade kanske kunnat ta lite manga också men då är jag mycket kräsen med serierna. berserk eller kenichi typ :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jj.jpg

här kommer en bild av grafikkortet samt mobilen som jag är på väg att byta bort i en annan tråd (båda pga nyköp av prylar). jag har skrivit en lapp där det står zartok mot anime för att det ska konfirmeras att det är jag som har tagit bilden.

avathar har tyvärr inte hört av sig ännu så allt är up for grabs fortfarande ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...