Peter 0 Anmäl inlägg Skrivet november 29, 2011 Hoppas det är ok att jag posta det här. Har nu öppnat upp min e-handels butik med 100% fokus på anime, manga, figurer, kläder och annat mumsigt. adressen är: www.animemarket.se/ Just nu så funkar bara klarna som betalning men hoppas kort betalningen ska funka senare i veckan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Kageboshi 6 Anmäl inlägg Skrivet november 30, 2011 Kul, och du har schyssta priser på manga, får bli att lägga en beställning framöver=) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 395 Anmäl inlägg Skrivet december 1, 2011 Ser bra ut. Hoppas utbudet av figurer ökar också. Kan man lägga preorders hos dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Peter 0 Anmäl inlägg Skrivet december 1, 2011 bara på figurer som ligger under pre-orders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sakura96 0 Anmäl inlägg Skrivet november 9, 2012 Du har en massa schysta manga och Anime prylar jag hoppas jag ska kunna få köpa nån dag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter