sangofanett Skrivet november 29, 2011 Anmäl Share Skrivet november 29, 2011 Finns det en cosplay butik i stocholm? Och i sånna fall var? Lite hjälp kasane? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangofanett Skrivet november 29, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet november 29, 2011 Oops skrev vist samma sak två gånger Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet november 29, 2011 Anmäl Share Skrivet november 29, 2011 Det finns gott om sybehörsbutiker i Stockholm. Jag vill minnas att en stor butik ligger mittemot Serieslussen på S:t Paulsgatan. Sedan kan du be din mor, mormor eller syslöjdslärare om råd om hur du går tillväga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangofanett Skrivet november 30, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2011 ok Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrisseFrissén Skrivet november 30, 2011 Anmäl Share Skrivet november 30, 2011 Jag brukade köpa manga från en butik som sedan sadlade om till att sälja japanska kläder, den hette Tokyo Stop. Det kanske kan vara vad du söker. Jag vet dock inte om den finns kvar. Jag googlade namnet och kom till en hemsida som inte uppdaterats på år och dagar. Men jag hittade adressen till butiken, Frejgatan 17, 113 49 Stockholm. Jag hoppas detta kan vara till någon hjälp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangofanett Skrivet november 30, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet november 30, 2011 Tack ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangofanett Skrivet december 11, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet december 11, 2011 Den fanns inte kvar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg