Hoppspindel Skrivet december 12, 2011 Anmäl Share Skrivet december 12, 2011 Lyssnade för ett tag sedan mycket på Aural Vampire, och i samma veva började jag även lyssna på denna artist. Dock minns jag inte vad hon hette! >_< Minns i alla fall att hon hade svart, långt hår, goth stil och en drakliknande tatuering på armen. I en av hennes videos var det nån stor, hårig spindel som kröp runt. Hon spelade lite goth-elektronisk musik (är så dålig på genres lol) xD Har också för mig att hon hade både för- och efternamn, så inget påhittat artistnamn alltså. :P Kanske inte världens bästa beskrivning, jag vet >_< men nån kanske kommer på vem det är jag menar? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet december 13, 2011 Anmäl Share Skrivet december 13, 2011 Hon kallar sig själv Exo-Chika, mer än så vet jag inte tyvärr. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg