zaffe Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 jo som sagt ny: http://img.photobucket.com/albums/v39/zaffe/KnightsofSighma.jpg gjod'en igår, hadde inte mykt annat för mig än att slöa framför datorn så jag tänkte att det var på tiden att vara kreativ igen, istället för att sitta och spela esf hela tiden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 grym bild men jag tycker att hand som hon håller svärdet med ser lite konstig ut. Ser ut som hon har vridit den ur led. Annars +9 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 helskön bild asså, gillar verkligen hur du skuggat hennes kläder. schysst rustning oxå ^_~ o handen ser väl inte direkt ut att vara ur led, men hon vrider den ändå mer än vad hon borde =P snyggt iaf, är lite avis på den här bilden, ja lyckas aldrig rita någon bakifrån =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 otroligt snyggt zaffe oO skuggorna är helsköna, dock reagerade jag på att ansiktet inte kändes lika detaljerat som det andra, som om du inte hunnit göra klart det. sen också att den vänstra benet ser en aaaning böjd ut (nedre delen), och att foten pekar lite åt fel håll, men det är inte mycket det. vore även kul med en lite mer detaljerad bakgrund ;P snyggt jopbat! 8/10 ser fram emot nästa bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 oj! :O det var inte dåligt! Gillar din armor design, verkligen cool. Skuggningen är skitbra. Fast det verkar vara ett lite konstigt sätt att hålla ett svärd på... annars så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 Nacken ser konstigt ut... Annars very bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 ski bild men ja måste nog hålla med där på handen..lite konstig vinkel..men annars nice.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 25, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2004 Det enda jag skulle tipsa om, inget illa menat, men börja träna på ansikten mer. Det skär sig tycker jag personligen. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 26, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2004 Väldigt snyggt :) -tummen upp- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg