Hoppa till innehåll
Anime.se

Sakamichi No Apollo


Ser'jex
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej! Jag är i desperat behov av hjälp! Jag snubblade över denna serie idag och föll något fruktansvärt i marken för den. Är själv en jazzälskande tok som endast har fått uppleva musikinspirerande manga som Beck (vilket inte alls var mättande). Men nu så hittade jag denna och nyheten om att det ska komma en Anime gjorde mig så pepp! Men nu till frågan!

 

Är det någon som vet vart man kan få tag på hela samlingen av mangan? Jag känner sådan blodslust efter den att jag reser gärna över land och hav för att komma åt den! Men gärna om man kanske kan hitta den på någon gratis hemsida att läsa?

 

Så sjukt tacksam för hjälp!!

 

Mvh,

Ser'jex

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sakamichi no Apollon är inte släppt i USA eller, så vitt jag vet, något annat engelsktalande land (och givetvis inte här i Sverige heller), så din chans är antingen att importera oöversatt manga från Japan, eller att hoppas att den finns utgiven i något annat land vars språk du talar. (Tyska? Franska? Spanska? Italienska? Kinesiska? Koreanska?) Men jag tror nog inte att den finns utgiven någon annanstans än i Japan, på japanska. Amazon eller Mangazenkan kanske duger.

 

Amatöröversättningar existerar inte längre än till tre kapitel, men dessa är olagligt producerade och därför inte vidare diskussionsvänliga enligt forumreglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...