Hoppa till innehåll
Anime.se

ikonen för eget skapande


drend
 Share

Rekommenderade inlägg

den är grå, varför? : ) och ämnena är mindre lagom trassliga att navigera sig igenom. underflikar som "mitt skapande (a.k.a kolla mitt/n galleri/bild)" och "tips råd tutorials", undrar jag om man skulle kunna pilla dit och sortera en del av ämnena under?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ikon? Menar du f_icon_read.png? Det betyder "du har inga olästa ämnen i detta underforum", dvs "det har inte skrivits något i just detta underforum sedan ditt senaste besök". Alla underforum fungerar likadant.

 

Sen förstår jag inte riktigt vad du menar med underflikar... men du vill ha något slags mer överblickbar organisation, så mycket förstår jag. Vi har funderat på att tagga ämnena, men forumet gör det inte lätt för oss: det är omständligt att redigera taggar, och så är det 890 trådar bara i "Eget skapande", så det kommer att ta en god stund. :d

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mhm!det var den jag menade. och nu förstår jag bättre, tack sceleris. : )

tänkte i banorna så som (underforumet?) anime har aktuell anime, äldre anime osv. förstår att det skulle ta åtskilliga timmar, dagar och nätter att rensa upp, därför lämnar jag det som ett förslag att damma av när kodarfolket riskerar avlida i uttråkningspest.

tack igen för snabba svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...