Hoppa till innehåll
Moontoon

Prylar till salu! Tillagt 1/11

Rekommenderade inlägg

Dags för en rensning här.

Säljes just nu

Mangas på tyska säljes billigt. FullMoon wo Sagashite 1-7 (150 kr) och Tsubasa RESERVoir CHRoNiCLE 1-4 (100 kr). Frakt tillkommer om böckerna inte kan hämtas i Uddevalla.

14wq9w2.jpg

kehf9u.jpg

Ps2 och PSP spel

34zd9hu.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Åh! Jag vill ha Sakuma-plushien! :) ..Eller ja, hur mycket vill du ha för den? ^^

Vet inte vad dom går för nu, men den är i nyskick så jag vill nog ha minst 150 kr iaf. Vad tycker du? Så kass på det här med priser ówò

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

90 för wallscrollen och 70 för affischen? Går du upp till 100 med den sistnämnda får du med de tillhörande kalendersidorna som jag lagt undan. Det är nämligen framsidan till en gammal almanacka XD Minns inte vilket år dock. Tyckte bara den var så snygg. Resten av bilderna är också snygga, fast dom har datum på sidorna. Vet inte hur jag ska förklara. Kan fixa bild om du är intresserad.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

En bild skulle uppskattas.

Nu har jag letat och letat utan att hitta dom andra affischerna. Verkar tyvärr som att dom kommit bort eller så har jag helt enkelt sålt dem och glömt av det. Ber om ursäkt för detta. Grejerna jag lagt upp här i tråden finns dock! La till lite fler grejer som kanske kan vara av intresse :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Du har PM.

Svarat!

fullmetal<3inuyasha - nån speciell grej du är mer intresserad av? Du kanske har råd med nåt iallafall ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

skulle ochså vilja veta vad inuyasha musmattan kostar då jag kanske köper den ochså.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

låter bra! jag köper den. vad går frakten på?

Hmm 16 kr tror jag det borde bli. Skicka pm med din adress så ska du får mina kontouppgifter :)

Osäker på om det verkligen är en musmatta men dem funkar säkert för det ändamålet, haha. Den är ganska så tunn. Den kan du få för 40 kr, om det känns ok med dig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

idag har jag fått det jag köpte samtidigt så vart jag förvånad :surprised: över att det gick så snabbt då det postades igår på söndagen, trodde det skulle komma först imorgon.

• Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

idag har jag fått det jag köpte samtidigt så vart jag förvånad :surprised: över att det gick så snabbt då det postades igår på söndagen, trodde det skulle komma först imorgon.

Lmao ja ibland går det snabbt XD Bra att det kom fram! Portot blev dyrare än jag trodde, men men ōwō Så kan det gå.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu