Hoppa till innehåll
Anime.se

Prylar till salu! Tillagt 1/11


Moontoon
 Share

Rekommenderade inlägg

Dags för en rensning här.

 

 

Säljes just nu

 

Mangas på tyska säljes billigt. FullMoon wo Sagashite 1-7 (150 kr) och Tsubasa RESERVoir CHRoNiCLE 1-4 (100 kr). Frakt tillkommer om böckerna inte kan hämtas i Uddevalla.

 

14wq9w2.jpg

kehf9u.jpg

 

Ps2 och PSP spel

 

34zd9hu.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

90 för wallscrollen och 70 för affischen? Går du upp till 100 med den sistnämnda får du med de tillhörande kalendersidorna som jag lagt undan. Det är nämligen framsidan till en gammal almanacka XD Minns inte vilket år dock. Tyckte bara den var så snygg. Resten av bilderna är också snygga, fast dom har datum på sidorna. Vet inte hur jag ska förklara. Kan fixa bild om du är intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En bild skulle uppskattas.

 

Nu har jag letat och letat utan att hitta dom andra affischerna. Verkar tyvärr som att dom kommit bort eller så har jag helt enkelt sålt dem och glömt av det. Ber om ursäkt för detta. Grejerna jag lagt upp här i tråden finns dock! La till lite fler grejer som kanske kan vara av intresse :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

låter bra! jag köper den. vad går frakten på?

 

Hmm 16 kr tror jag det borde bli. Skicka pm med din adress så ska du får mina kontouppgifter :)

 

Osäker på om det verkligen är en musmatta men dem funkar säkert för det ändamålet, haha. Den är ganska så tunn. Den kan du få för 40 kr, om det känns ok med dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

idag har jag fått det jag köpte samtidigt så vart jag förvånad :surprised: över att det gick så snabbt då det postades igår på söndagen, trodde det skulle komma först imorgon.

 

Lmao ja ibland går det snabbt XD Bra att det kom fram! Portot blev dyrare än jag trodde, men men ōwō Så kan det gå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...