Hoppa till innehåll
Anime.se

Egna noveller?


noe
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag blev precis medlem på det här forumet efter att ha smygit omkring medlemskapslös ganska länge och bara tjuvläst. :$ En fråga har dock poppat upp i mitt huvud och jag är tvungen att fråga - finns det någon del av forumet där det går att ladda upp egna fanfics/japaninspirerade texter?

 

Lägger man bara upp det i "Eget Skapande"-tråden eller går det att posta det någon annanstans (det finns ju så mycket annat där menar jag). Ursäktar mig om frågan på något vis är fånig, men jag skriver ganska mycket själv och det är därför jag undrar : D Ha en fin dag på er!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är mycket riktigt "Eget skapande" som gäller för alla kreativa alster som man vill visa upp! Målningar, cosplaybilder, dikter, berättelser, manga, sångtexter, YouTube-videor, till och med egenhändigt programmerade datorspel platsar in, och det måste inte vara någon koppling till Japan. Så det är fritt fram att skapa ett ämne för dina texter där!

 

Och välkommet till forumet! :shappy:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...