Hoppa till innehåll
Anime.se

Smaruc
 Share

Rekommenderade inlägg

bestämde mig för att göra en tråd för GW2 så behöver vi inte prata om det i kommentarerna, så hur ska jag börja??

 

det bästa med GW2 är ju att det är gratis att spela efter man köpt det så inga månadskostnader \o/

 

och sen kolla på denna bild

 

gw007.jpg

 

se hur benen ändrar sig till miljön.

 

sen så var det ju sista betan i helgen så här kommer lite bilder från den.

 

Bli till en liten krabba och slåss mot en större krabba

gw015.jpg

 

Min sylvari Guardian hjälper alla som är våra vänner

gw016.jpg

 

Samlingsplatsen inför det sista eventet för betan.

gw017.jpg

 

Här har eventet pågått en längre tid och som ni kan se är det bara 2 m 41 s kvar samtidigt så blir man en robot om man dör under eventet och kan stoppa ut ammunition åt kvarvarande spelare.

gw018.jpg

 

Här kan ni se en närmare bild på min Sylvari Guardian

gw023.jpg

 

jag filmade även lite av sista eventet på betan men det vart inte så mycket då det vart rätt jobbigt att ha kameran framför sig och sen tror jag inte kvaliteten vart så bra ochså.

 

hittade en video om sista eventet på youtube

 

den 25/8 så får dem som förköpt spelet börja spela medans för dem andra som köper spelet när det släpps får börja spela den 28/8.

 

kollade med brorsan om vi skulle köra på samma server som vi körde i sista betan men det kommer troligtvis bli en annan server och det kommer vara Far shiverpeaks, det var tydligen en rätt stor svensk guild som skulle spela där enligt brorsan.

 

och en annan sak som är bra med GW2 är ju sidekick systemet där jag som t.ex lvl 21 kan komma och spela med nya spelare och bli nerkickad till typ lvl 3 så jag inte dödar alla mobs med ett slag och förstör nya spelares upplevelser.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hittade en video om sista eventet på youtube

TB lade även upp en video om hans slutgiltiga tankar på betan som kittlade mitt intresse för spelet. Händelser man stöter på och dras direkt in i action låter som en spännande idé. Tror även jag väntar ett tag och lyssnar på kritik innan jag bestämmer mig för ett köp, men det låter inte alls dumt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@Dread, Volbla, hoppas vi ses i spelet nån gång efter det har släppts

 

och

TB lade även upp en video om hans slutgiltiga tankar på betan

 

ja Totalbiscuits videor är helt enkelt bra, här är en länk till hans youtube kanal http://www.youtube.com/user/TotalHalibut

 

sen så undrar jag, vilken ras och vilket profession ni kommer köra när det släpps?

 

för mig så blir det female Sylvari Guardian som kommer fokusera på tvåhands svärd med scepter & fackla/sköld som andra vapensetet man kan byta till,

 

med andra ord den sylvari som är på bilderna jag postade men med någon förändring på hudfärgen

 

alt karaktär kommer bli female Asura Elementalist sen får jag se vilka dem andra karaktärerna blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Snart är det dags (åtminsone för dem som har förköpt spelet)! kommer spela på far shiverpeak servern och kommer posta namnet på min karaktär när jag gjort den. kommer även att vara med i en guild så fort dem får upp den, det är en guild som tar in norrmän och svenskar nybörjare så väl som veteraner är varmt välkomna.

 

guilden heter the avalanche och sidan till guilden heter www.theavalanche.se

 

Hoppas vi ses i spelet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...