Hoppa till innehåll
Anime.se

Kommande Spel och Köp 2013


Linx
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej.

 

Nu är det nytt spel år som vänta på oss. Det som läska dom flesta är Grand Theft Auto V,

vad jag har märkt, men det kommer bra spel än det så ni vet. Själv är jag sugen på Fire Emblem Awakening tro att det kommer blir något :) 

 

skriv gärna vad för spel ni skulle vilja har och som läska er :P

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser fram emot nya Tomb Raider!

Verkar bli riktigt bra, har inte spelat särskilt mycket av de andra spelen då jag är mer av en rpg spelare men , det kommer ju sådana element nu!

Sen ska det bli spännande att se multiplayern med!

 

Har även haft det tunt på FPS fronten ett tag nu så ser fram emot Crysis 3! Kanske tillochmed ska försöka mig på att lira lite av storyn denna gång ;)

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ser fram emot nya Tomb Raider!

Verkar bli riktigt bra, har inte spelat särskilt mycket av de andra spelen då jag är mer av en rpg spelare men , det kommer ju sådana element nu!

Sen ska det bli spännande att se multiplayern med!

 

Har även haft det tunt på FPS fronten ett tag nu så ser fram emot Crysis 3! Kanske tillochmed ska försöka mig på att lira lite av storyn denna gång ;)

Nice jag har också spelat rätt mycket FPS som BF3 dom senaste tiderna.

Älskar Tomb Raider Spel speciellt Dom gamla som var på Ps1. 

 

Ett spel jag lira jämt är Elder Scroll Skyrim. Blev rätt trött på de när man hade varvat det några gånger

men när DLC kom till det så har det blivit mycket roligare :D 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Se awesome ut gilla free roam Spel och de påminner mig om ett spel som heter War Z,

Har inte lirat det än men vill :) 

 

Kommer Survarium bara till pc?

Survarium kommer vara free to play, så gissar på att det bara kommer finnas till pc. :P

Är mest intresserad över det då det luktar väldigt mycket Stalker om det, hoppas att de sätter atmosfären rätt och håller det balaserat bara.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...