Japs Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Hade tråkigt igår så jag återupptog en liten hobby jag haft. Att rita i Flash med musen (ingen WACOM här inte) Jag vet att proportionerna på kroppen blev lite... fel. Men att rita med mus är inte så jätteenkelt heller, he :) Bilden är inte helt klart ännu, måste andra färgerna lite så att de passar varann bättre och lägga till skuggor och bakgrund. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet september 4, 2004 Anmäl Share Skrivet september 4, 2004 Tyckte den var ganska nice :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 för att vara ritad med mus så är den mycket bra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 Trevlig bild, dock över kroppen ser för stor ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet september 5, 2004 Anmäl Share Skrivet september 5, 2004 det här var riktigt snyggt. men jag undrar hur många ggr du använde ctrl+z? ^^ Flash kan vara väldigt svårt att få till ibland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg