savepoint 16 Anmäl inlägg Skrivet februari 27, 2014 Jag såg den här filmsnutten först och trodde det var en kommande film eller serie och blev hypad som fan. Men ack.. det visade sig vara en reklamfilm för en cram school i Japan - Z-kai. Otroligt vacker dock, och så mycket känslor på så kort tid. https://www.youtube.com/watch?v=i2yLq2WPPsk Makoto är regissören till '5 Centimeters per Second' och 'The Garden of Words' bl.a. 3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
soleher 38 Anmäl inlägg Skrivet februari 28, 2014 Ser ju riktigt nice ut. Förtjänar ju att vara en långfilm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Kidaw 32 Anmäl inlägg Skrivet mars 2, 2014 Fin. Känns otroligt mycket som en trailer och inte alls som en reklamfilm. Men varför gör shinkai reklamfilmer? Floppade Garden of Words så hårt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
lolcatinti 51 Anmäl inlägg Skrivet mars 5, 2014 Oj vad fin! Älskade 5cm och Garden of Words. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Hoshi 53 Anmäl inlägg Skrivet mars 5, 2014 Jag skulle absolut kunna se denna som långfilm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
hillster 109 Anmäl inlägg Skrivet mars 16, 2014 Shinkai är ju ett geni. Nu vill jag skriva inträdesprov till universitetet i Japan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Tachikomatic 16 Anmäl inlägg Skrivet mars 21, 2014 KAWAAAAAAAAAAAAAI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den där vill jag se :D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter