Sceleris Skrivet september 29, 2014 Anmäl Share Skrivet september 29, 2014 Horimiya är bra. Originalet är en webbserie, men den här versionen är tillräckligt vältecknad och välberättad för att jag inte bryr mig om att kolla upp originalserien. Det handlar om en vanlig tjej som för sina vänner håller hemligt hur mycket hushållsarbete hon gör, och hon lär känna en klasskamrat som verkar dyster och asocial, men som också har en hemlighet: efter skolan släpper han ut håret och sätter in sina piercingar. Det är vänskap, romantik, familj, mobbing. Bra serie. Fast jag skriver om den nu mest för att jag ville visa den här bilden av en mangapappa som är en av de mest avvikande jag sett. Från kapitel 41. Spoiler Inte nog med att han inte är en "INGEN MAN SKA GÅ UT MED MIN DOTTER"-pappa, han till och med gosar med sin dotters pojkvän! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet september 29, 2014 Anmäl Share Skrivet september 29, 2014 det är en riktigt bra manga och ja jag blev fett överraskad när jag såg pappan xD tänkte att det var bror eller något eller ungdomskompis XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voffe Skrivet september 29, 2014 Anmäl Share Skrivet september 29, 2014 Jag har läst Horimiya sedan jag inte kan minnas, instämmer helhjärtat att det är en bra serie och kan lätt reka. Den har dessutom bra humor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 29, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet september 29, 2014 (Delad till ny tråd för att varför inte.) Den har dessutom bra humor. Ja, poolkapitlet var rätt lysande, haha. Det var skrivet nästan som ett Gintama-kapitel, så som de gick fram med replikerna och genmälena. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet september 29, 2014 Anmäl Share Skrivet september 29, 2014 den e så bar så den förtjänar en egen tråd XD och aaah jag måste plocka upp den mangan igen X'D var tvungen att ta pause pga skola Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dwanex Skrivet oktober 5, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2014 Jag har också läst Horimiya sedan "starten", och måste säga att jag har förlorat mycket av intresset efter kapitel 20+. Det kanske är en effekt av att "notice me senpai" började försvinna. Humorn är annars helt okej. Jag har definitivt läs bättre grejer (men jag är ganska svårflörtad). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg