Hoppa till innehåll
Anime.se

Horimiya


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

L9fj.jpg
 

Horimiya är bra. Originalet är en webbserie, men den här versionen är tillräckligt vältecknad och välberättad för att jag inte bryr mig om att kolla upp originalserien. Det handlar om en vanlig tjej som för sina vänner håller hemligt hur mycket hushållsarbete hon gör, och hon lär känna en klasskamrat som verkar dyster och asocial, men som också har en hemlighet: efter skolan släpper han ut håret och sätter in sina piercingar. Det är vänskap, romantik, familj, mobbing. Bra serie.

 

Fast jag skriver om den nu mest för att jag ville visa den här bilden av en mangapappa som är en av de mest avvikande jag sett. Från kapitel 41.

Spoiler

Zua6.jpg

Inte nog med att han inte är en "INGEN MAN SKA GÅ UT MED MIN DOTTER"-pappa, han till och med gosar med sin dotters pojkvän!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har också läst Horimiya sedan "starten", och måste säga att jag har förlorat mycket av intresset efter kapitel 20+. Det kanske är en effekt av att "notice me senpai" började försvinna.

d85.jpg
 
Humorn är annars helt okej. Jag har definitivt läs bättre grejer (men jag är ganska svårflörtad). 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...