Animeya Skrivet oktober 1, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2014 Hej på alla er anime och manga fans! Mitt namn är Kristoffer och jag håller just nu på att sätta upp en webbshop för importerade licensierade figuriner. Vi har nyligen registrerat ett handelsbolag och tänker bedriva det som en fullt seriös verksamhet. I nuläget håller vi på att fixa det sista med webbshopen och de leverantörer vi har kontakt med. Butiken kommer primärt att fokusera på preorders i början men kan komma att utvidgas till annat också, vilket är anledningarna till varför jag skriver här just idag. :) Vi skulle hemskt gärna vilja veta era eventuella tankar ni har om dessa produkter, pris, frakt, väntetider, den svenska marknaden eller vad ni nu kan tänka er. Alla sorters tankar och funderingar är välkommna! //Kristoffer (Not: Ber om ursäkt att det här blev det första inlägget!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet oktober 1, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2014 intressant hoppas ni inte bli som en viss annan webshop som lovade samma sak och lag ner verksamheten med anime figurin helt. bli väl inte enbart all age figurer ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animeya Skrivet oktober 2, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2014 intressant hoppas ni inte bli som en viss annan webshop som lovade samma sak och lag ner verksamheten med anime figurin helt. bli väl inte enbart all age figurer ? Jag har ett starkt intresse för att se en vidareutveckling av verksamheten och den svenska marknaden, så det tror jag inte! Om produkten är tillgänglig från våra leverantörer kommer vi sälja den, vuxen orienterad eller inte (förutsatt att produkten är relevant). :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet oktober 2, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2014 "Ursäkt accepterad kapten Animeya" Tjo! Kul att du är artig! Det är inte många som är det... Personligen så samlar jag inte på figuriner ännu, men jag kanske ändrar mig senare... vem vet. Dock så vet jag att det är många på forumet som köper figuriner, och de gläds nog åt denna nyhet. Du får jättegärna hänga med på forumet om du har tid, inget jag eller någon annan kommer att kräva av dig, men det skulle vara kul, samt att fler kanske blir manade till att köpa figuriner från just din webshop när den dyker upp om du är aktiv på forumet. Varmt välkommen till Anime.se! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animeya Skrivet oktober 3, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2014 Tack för välkomnandet! :) Förhoppningvis så kommer vi eventuellt kunna utvidga till att täcka fler områden utöver figuriner, som passar flera. Jag är själv väldigt intresserad av manga och anime, så du kommer nog se mig på forumet! Det stämmer att anime.se skulle vara en bra källa för trafik också (om man bortser från sökoptimering, då länkarna är satta med nofollow), så även det är en anledning att vara aktiv. Dock så vill jag inte sprida någon reklam förrän shoppen är uppe och vi har fått grönljus från admin. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soverejn Skrivet oktober 4, 2014 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2014 OOOO! kan jag förvänta mig manga med Japansk text om det går bra för er? För det är någonting jag importerar från Japan/Kina varannan månad :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animeya Skrivet oktober 4, 2014 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2014 Vid någon tid punkt skulle det vara intressant att importera manga från japan, det blir lätt om vi får upp ordermängden. Så det är fullt möjligt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg