Hoppa till innehåll
Anime.se

Kommande figurin webbshop


Animeya
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej på alla er anime och manga fans!

 

Mitt namn är Kristoffer och jag håller just nu på att sätta upp en webbshop för importerade licensierade figuriner. Vi har nyligen registrerat ett handelsbolag och tänker bedriva det som en fullt seriös verksamhet.

I nuläget håller vi på att fixa det sista med webbshopen och de leverantörer vi har kontakt med.

 

Butiken kommer primärt att fokusera på preorders i början men kan komma att utvidgas till annat också, vilket är anledningarna till varför jag skriver här just idag. :)

Vi skulle hemskt gärna vilja veta era eventuella tankar ni har om dessa produkter, pris, frakt, väntetider, den svenska marknaden eller vad ni nu kan tänka er.

 

Alla sorters tankar och funderingar är välkommna!

 

//Kristoffer

 

(Not: Ber om ursäkt att det här blev det första inlägget!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

intressant hoppas ni inte bli som en viss annan webshop som lovade samma sak och lag ner verksamheten med anime figurin helt.

bli väl inte enbart all age figurer ?

 

Jag har ett starkt intresse för att se en vidareutveckling av verksamheten och den svenska marknaden, så det tror jag inte!

Om produkten är tillgänglig från våra leverantörer kommer vi sälja den, vuxen orienterad eller inte (förutsatt att produkten är relevant). :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tumblr_m7r51hY7z91rwttmao1_500.gif

tumblr_m2hpf31Iky1qbymseo2_500.gif

"Ursäkt accepterad kapten Animeya"

 

Tjo! Kul att du är artig! Det är inte många som är det...

Personligen så samlar jag inte på figuriner ännu, men jag kanske ändrar mig senare... vem vet.

Dock så vet jag att det är många på forumet som köper figuriner, och de gläds nog åt denna nyhet. Du får jättegärna hänga med på forumet om du har tid, inget jag eller någon annan kommer att kräva av dig, men det skulle vara kul, samt att fler kanske blir manade till att köpa figuriner från just din webshop när den dyker upp om du är aktiv på forumet.  :wink:

 

Varmt välkommen till Anime.se!  :colonthree:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för välkomnandet! :)

 

Förhoppningvis så kommer vi eventuellt kunna utvidga till att täcka fler områden utöver figuriner, som passar flera.

Jag är själv väldigt intresserad av manga och anime, så du kommer nog se mig på forumet!

Det stämmer att anime.se skulle vara en bra källa för trafik också (om man bortser från sökoptimering, då länkarna är satta med nofollow), så även det är en anledning att vara aktiv.

Dock så vill jag inte sprida någon reklam förrän shoppen är uppe och vi har fått grönljus från admin. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...