Hoppa till innehåll
Anime.se

Freezing


シェード Sujou
 Share

Rekommenderade inlägg

Har sett första säsongen och fortsatt läsa mangan, är det fler som gillar den? Läst mycket om den på nätet, de allra flesta tycker den är kass, något jag absolut inte håller med om. Någon som läst/sett den och gillat den samt vet liknande serier jag kan fortsätta läsa? Tänkte försöka klämma in lite mer manga då jag inprincip inte läst något sedan naruto tog slut för tillfället.

 

MAL länk: http://myanimelist.net/manga/5911/Freezing

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har sett både första och andra säsongen av Freezing.

Gillade första bättre än andra, dock tycker jag i regel att för mycket tuttar kan bli tröttsamt, så då får man lov att ta en paus ifrån dem haha ^^ För mycket i den bemärkelse att det är i princip minst ett par tuttar i det fria i varannan sen typ :happydrop:

Om du vill veta mer generellt om Satellizers barndom etc och lite mer info om de olika damerna så tycker jag du ska klämma in säsong 2 i ditt "tit" schema. (no pun intended)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har sett både första och andra säsongen av Freezing.

Gillade första bättre än andra, dock tycker jag i regel att för mycket tuttar kan bli tröttsamt, så då får man lov att ta en paus ifrån dem haha ^^ För mycket i den bemärkelse att det är i princip minst ett par tuttar i det fria i varannan sen typ :happydrop:

Om du vill veta mer generellt om Satellizers barndom etc och lite mer info om de olika damerna så tycker jag du ska klämma in säsong 2 i ditt "tit" schema. (no pun intended)

Har sett båda säsongerna, slog nästan sönder min skärm ett flertal gånger under Louis delarna. Vad tycker du om det faktum att dom fick Kazuya att framstå som en mes, när han hade så pass mycket potential (Han kunde förmodligen blivit en pandora)..? Håller med dig om att det blir lite för mycket naket, men Satellizer's karaktär är enligt mig helt underbar (förutom delarna när Louis var med och trakasserade henne). Tycker många av tjejerna var rätt fräcka, samt att mangan är helt klart mycket bättre efter den andra säsongen av animen (E-Pandora arket var sisådär enligt mig).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

fick Kazuya att framstå som en mes

Japp var lite det som drog ner säsong 2. Och jag håller helt med ang Louis delarna, man ville bara att han skulle fara och flyga redan från första början. Var ganska mycket ilska som väcktes för det kändes inte riktigt som att Satellizer förtjänade en sådan barndom så att säga. Men det fick en att sugas med lite grann också för man ville veta hur det hela skulle sluta i det arket liksom.

Har inte läst mangan men jag tror att jag ska ta och göra det för att ha något att jämföra animen med ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...