Hoppa till innehåll
Anime.se

Mina imitationer


MasterOfPetterz
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej!

Jag hade lite tid över, så här kommer lite videos jag gjort på skoj. Mest olika röstförvrängningar och imitationer. Hoppas dom gillas =)

14 olika röstimitationer i en tagning

35 olika röstimitationer

Rick Grimes spelar Left 4 Dead 2

Kungaskatten (fejkad trailer till påhittad tecknad film gjord endast med röster)

Prins John läser näringsliv

40 olika röstimitationer på 100 sekunder

Ozzy Osbourne spelar Left 4 Dead 2

Äldre sportkommentator

Redigerad av Sceleris
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett... "intressant" första inlägg för en ny medlem.

 

När det gäller detta att som ny medlem göra reklam för något med personlig anknytning (t.ex. länka till sin egen butik – eller till sina Youtube-videor), så ser vi allra helst att medlemmen i fråga visar ett aktivt intresse för vårt community, alltså att medlemmen uppträder på ett sådant sätt att vi inte behöver misstänka att vederbörande gått med forumet endast för att sprida reklamen. Förslagsvis genom att presentera sig och medverka i diskussionsämnen med anknytning till anime eller annat japanskt.

 

Ett till krav på reklam från nya medlemmar är att det ska ha något allmänintresse för våra användare, vilket i princip innebär att det bör ha någon anknytning till anime, manga eller Japan.

 

Jag får inte intrycket av att detta klarar av någotdera av kraven, så jag raderar länkarna och låser tråden. Men om jag har fel, kontakta mig via forum-PM. Jag vill gärna bli motbevisad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...