Hoppa till innehåll
Anime.se

Gakusen Toshi Asterisk


Brezals
 Share

Rekommenderade inlägg

76034l.jpg


En skola där folk slåss mot varandra i tävlingar. Dem antagna har speciella krafter som gör så dem får gå i denna skola, och tävla i dessa stridstävlingar mot varandra och mot andra skolor i denna stad Asterisk. 
Väldigt vanlig setting så jag förväntar mig ingenting speciellt ifrån denna. Börjar med den vanliga harem/romance grejen med att huvudpersonen en snubbe, ser en annan tjej halv naken, och man vet hur den relationen kommer att sluta med. samt då det introduceras fler tjejer, och förmodligen en del till om bilden ovan är något man utgår ifrån. 
Men serien kan ha något potential, har hört att den kan vara bland dem bättre i denna typ av genre. Den har någon form av mysterium kring huvudpersonens syster som har eller har inte varit på denna skola, och har nu försvunnit. Sen motiveringen kring Julis anledning till att hon är på skolan med sin speciella bakgrund. 

so far, verkar den se värd, kan bli bra, kan bli skit, vem vet. 

Jag kommer följa den tillsvidare. 

tumblr_nvoeyi7xBs1rw3w54o4_540.gif


 
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...