AmiCyberspace Skrivet februari 6, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2016 Jag är väldigt väldigt sugen på att kosta på mig ett PS vita, men vad jag har förstått så finns det olika.. Har jag fel? Vilket har ni, eller skulle ni rekommendera? Och vad är skillnaderna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet februari 6, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2016 Jag har den allra första versionen vid releasedagen då Elgiganten gav 500 kronor rabatt första veckan, så jag betalade ungefär lika mycket som för en Vita nu. Så det du har att välja mellan egentligen är standard eller slim versionen (som är självfallet tunnare men har personligen inte provat ännu). Sen så finns det 3G versionen, men den är både dyr och onödig om du nu inte ska köra multiplayer. Räkna med 3000 + månadskostnad från Comviq tror jag det var. Skillnaden mellan original och slim är att slim har en LCD- skärm istället för OLED (annan bildkänsla) och drygt två- tre extra timmars batteritid (det är vad dom säger i alla fall). Plus att den ska vara lättare men med ungefär samma dimensioner. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg