Hoppa till innehåll
Anime.se

Shadowverse - Ett spel som Hearthstone fast anime!


Brezals
 Share

Rekommenderade inlägg

Är det någon här som spelar det spelet mycket? Jag har loggat 200+ timmar i det nu.

Spelet är lite som Hearthstone. Fast klasserna använder oftast lite större skillnad på sina strategier jämfört med Hearthstone (tycker jag iallafall) och det finns en annan skillnad att man kan "utveckla" kort som du spelat ut. Detta kan du göra 2/3 gånger per match, beroende om du är första eller andra spelaren. Eller fler om du har kort som ger dig fler utvecklings points.

några exempel på hur ett outvecklat jämfört med ett utvecklat kort av samma kort, kan se ut.
20160808184933461.jpg

Screenshot-87.png

Spelet är väldigt generös när det kommer till att få kort snabbt i början. eftersom dem ger dig runt 30 kort paket eller nått sådant första gången du spelar. Vilket i stort sätt garanterar några legendaries.

ÄLSKAR hur korten ser ut. även om "art stilen" är lite inkonsekvent.

Någon som spelar? Möter gärna folk. Har många intressant decks som jag har ganska bra success med. Typ som den senaste expansionen hade en liten intressant Legendary som jag utnyttja till max!


 
  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...