Hoppa till innehåll
Anime.se

Rekommendera japanska band/musik


guruguru
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...

"fox capture plan" med "butterfly effect" Finns så otroligt mycket spännande musik och gillar allt möjligt, och precis som denna tråden går med härlig bredd i olika genre. Många kanske har sett men den är fin och låter i mina öron väldigt japanskt. Gillar alla poster här! - som sagt väldigt uppskattade fynd för mig. Fler förslag vore mycket trevligt.

 

Redigerad av hautahauta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan inte redigera min post av någon anledning, pinsamt nog upptäckte jag min felaktighet; https://www.jbox.com/iza717 

Såg att det verkar ha varit orginal musik "This is volume 14 of the Touhou Bakuon Jazz series, based on the Zun-created original music, created by Tokyo Active NEETs, with 7 awesome Jazz tracks to enjoy. This CD is approved by Zun and distributed by Shanghai Alice, the official Touhou company." Hoppas det blev rätt nu, då är det inte:  "Japanska Anime musik cover band", som jag skrev. Ber om ursäkt för detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Casiopea är också ett klassisk band; gäller dessa så satt jag i runt två timmar och skrev men råkade komma åt en knapp, vips allt var borta, kan ju säga att wikipeadia finns det förstås mer information! (((o(^ ^)o))) P.S fick lära mig av en schysst person på discord att det är notepad som gäller istället, m(_ _)m \(^ ^)/ tack för det tipset.

Redigerad av hautahauta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...