Hoppa till innehÄll
Anime.se

Rekommendera japanska band/musik

guruguru

Rekommenderade inlÀgg

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...

"fox capture plan" med "butterfly effect" Finns sÄ otroligt mycket spÀnnande musik och gillar allt möjligt, och precis som denna trÄden gÄr med hÀrlig bredd i olika genre. MÄnga kanske har sett men den Àr fin och lÄter i mina öron vÀldigt japanskt. Gillar alla poster hÀr! - som sagt vÀldigt uppskattade fynd för mig. Fler förslag vore mycket trevligt.

Redigerad av hautahauta
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

Kan inte redigera min post av nÄgon anledning, pinsamt nog upptÀckte jag min felaktighet; https://www.jbox.com/iza717 

SÄg att det verkar ha varit orginal musik "This is volume 14 of the Touhou Bakuon Jazz series, based on the Zun-created original music, created by Tokyo Active NEETs, with 7 awesome Jazz tracks to enjoy. This CD is approved by Zun and distributed by Shanghai Alice, the official Touhou company." Hoppas det blev rÀtt nu, dÄ Àr det inte:  "Japanska Anime musik cover band", som jag skrev. Ber om ursÀkt för detta.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

Casiopea Àr ocksÄ ett klassisk band; gÀller dessa sÄ satt jag i runt tvÄ timmar och skrev men rÄkade komma Ät en knapp, vips allt var borta, kan ju sÀga att wikipeadia finns det förstÄs mer information! (((o(^ ^)o))) P.S fick lÀra mig av en schysst person pÄ discord att det Àr notepad som gÀller istÀllet, m(_ _)m \(^ ^)/ tack för det tipset.

Redigerad av hautahauta
LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

• 2 months later...