Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime Festival


MOA
 Share

Rekommenderade inlägg

Tänker starta en Anime Festival & följande ska inträffa,gå in på denna länk:
http://www.rinmarugames.com/playgame.php?game_link=mega-anime-avatar-creator
& skapa en eller flera anime karaktärer,ge dom gärna ett namn.Lägg sedan ut bilder på karaktärerna i detta ämne så hamnar dom i festivalen.
Vill ha in sista bidraget senast 20 December.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att det är Flash sätter käppar i hjulet, men Mega Anime Avatar Creator finns med i BlueMaxima's Flashpoint, ett nedladdningsbart flashspelarkiv med inbyggt (säker!) spelare, så det är ju ett tips.

Det här är mitt första bidrag, som jag plockade rent ur fantasin.

flashplayer_32_sa_WIMl1HW7yk.jpg

Jag ska inte dryga ut inlägget med att beskriva hans fantastiska backstory eller fascinerande personlighet, men jag kan säga att den här helt påhittade figuren heter Scellan “Stellan” Scellansson och gillar anime.

Redigerad av Sceleris
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oops, jag missade att standardfiguren har kvinnobröst, och jag min påhittade figur har inte kvinnobröst, så jag fick spara om den.

flashplayer_32_sa_mAAMDXC7Fn.jpg

Som hittebarn i djupa bergskogar fick denna unga dam växa upp i barnhem under det statligt tilldelade namnet Ema Yamada. Ett hårt barnhemsliv fostrade en hård attityd, och hon hamnade i tonåren i skumma umgängen. Bland traktens jämnåriga ligister ledde hennes styrka, brutalitet och ständigt uttryckta personliga känsla för rättvisa till namnet 金髪武者kinpatsu musha, eller “Blonda krigaren”. Vid 16 års ålder blev hon uppletad av advokater som informerade henne att hennes dopnamn var Marie-Louise Yamashiro, och att hon nu ärvt sin farfars hela förmögenhet på 1,6 biljoner yen (~134 mdr kr).

När hon mottog beskedet lutade hon sig tillbaka, tog ett bloss, och sade: “Det förklarar mina jävla skruvkorkar.”

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...