Hoppa till innehåll
Anime.se

AnyoneHere?


AnyoneHere
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej, det är så att jag fick Naruto av min morsas arbetskollega. På slutet av mangan så hittade jag den här ganska gamla websidan. Jag tänkte; varför inte skaffa sig ett konto? Jag undrar; är det någon här? Förmodligen så finns det ingen i min ålder. Vilket är ganska tragiskt. Nuförtiden läser ungdomar manga på internet. Men, jag tycker mer om det gamla sättet att läsa manga på, via böcker. Det känns som om jag är den enda svennen som läser manga. Hör av er gärna, jag skulle uppskattat det.

 

Redigerad av AnyoneHere
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjo! välkommen!

Det är ett gäng som hänger här. Men det är inte super aktivt.

Tror de finns rätt många som tycker om att läsa manga. Jag håller också med om att läsa manga via böcker är mycket roligare än att läsa online, dock så finns det alltid problem med att många manga's som jag gillar inte får någon officiell översättning vilket gör de inte går att köpa. Exempelvis The world god only knows, när de kommer till dessa så finns de inte så mycket till val förutom att läsa på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...