Hoppa till innehåll
Anime.se

Streama anime på svenska


bjorkman74
 Share

Rekommenderade inlägg

Min dotter är superintresserad av att kolla anime, intresset kom från alla studio ghibli filmer - jag har svårt att hitta var man kollar dubbade (svenska) serier nånstans. Drömmen vore en långkörare som One Piece eller liknande men vad som helst som är bra är av intresse. Har alla vanliga streamingtjänster, men sjukt jobbigt att kolla vilka som är dubbade på svenska för finns nästan aldrig ett sånt filter. Nån som har tips för en 7 årig tjej (som gillar action/drama/fantasy/sci-fi)?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror tyvärr att det är ganska få som finns svenskdubbade – Dubbningshemsidan listar inte så mycket anime – och än mindre som går att strömma* fast några finns det allt. Mest finns det väl av Pokémon, på Viaplay och Netflix. Netflix har också 26 avsnitt eller så av Yo-Kai Watch, en Pokémon-aktig serie, och typ 40+40 avsnitt av Glitter Force och Glitter Force Doki Doki (fristående handling från varandra), ett par magiska flickor-serier ur Pretty Cure-franchisen.

* Jag hade velat rekommendera Kaleido Star, en förtjusande serie om en tjej som blir trapetskonstnär med övernaturlig hjälp, men den gick nog bara på Barnkanalen omkring 2007.

  • Gillar 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...