silverfang Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Hej allihopa. letar efter en gammal film jag såg när jag bara var en knatte. Det jag kommer ihåg att det är en Fighter/wrestling anime om en kille som har en antigen TIGER eller LEOPARD mask på sig. om någon vet vad jag menar så snäääääälla skriv namnet på filmen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Den heter "Tigermasken", iaf i den svenska utgåvan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
silverfang Skrivet oktober 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 ¨tack så mycket.... men skulle även vilja veta vad orginal versionen heter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Det vet jag inte... men den svenska DVDn kostar bara 69 kr på discshop om du vill köpa den..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mjaoberg Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Kolla in den här länken http://[...].ath.cx/perl-bin/animedb.pl ... me&aid=864 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg