Yrat Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Hej, jag småforskar lite om Wb karaktärerna. Alltså Looney tunes. Här har jag en lista på personer som jag beskriver 1. Rödahårige cowboyen som jagar Snurre Sprätt 2. En skotsk jägare som också jagar Snurre Sprätt 3. Svarta utomjordingen som alltid är med på Daffy Duck's äventyr 4.Grisen som stammar 5. Stor tuppen som brukar vara med Det var allt jag vill veta nu, jag hoppas ni kan vara snäll och hjälpa mig :med namnen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Hört talas om Google nån gång? Tog ungefär 7 sekunder att hitta följande sajt: http://tultw.com/bios/bio.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet oktober 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Ja men gl hf att försöka söka alla ,precis varenda en från looney tunes. Det är gansak svårt, och ja jag har sökt. Allt från ord som :warner bros till snurre sprätt. Tack iaf :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Testa att söka med t.ex. strängen +"looney tunes" +character +pig +stutter om det t.ex. är den stammande grisen du letar efter. Då får du en massa resultat på "Porky Pig". Gör likadant med de övriga du vill ha reda på. Att bara söka med strängen "looney tunes" är ju, som du konstaterade, inte särskilt smart.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet oktober 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Då har man lärt något nytt idag, har aldrig litat på det där med + och - när man skall söka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 2. En skotsk jägare som också jagar Snurre Sprätt Elmer Fudd 3. Svarta utomjordingen som alltid är med på Daffy Duck's äventyr Marvin the Martian Det var de två som jag kom ihåg på rak arm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Grisen heter ju Pprky. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg