ainat Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Här är en av mina bättre teckningar skriv gärna vad ni tycker Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Nja ja vet inte lite konstig huvud form händerna var lite mysko me elden under bena var lite små-konstig annars nästan allting bra ;:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Använd skellet, och tänk på anatomin! och lägg ner lite tid på varje bild det är det värt, den här bilden var inte heller vidare detaljrik, inga kläder inga skuggor (bortsett från streken under bysten) men fortsätt att träna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Brösten syns inte, men du kan säkert göra bättre! träna mer :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Rita en till bild med kläder denna bilden var inte lätt o ge kritik till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet oktober 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 vi får se hur det blir men jag har tagit åt mig kritiken och kommer inom en snar framtid med en ny bild som förhoppningsvis ska vara mer detaljerad hoppas jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Bra där Ainat. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg