docster Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Kanske anime.se ska ha en nyhets sektion som berättar om nya serier som kommer ut och andra nyheter som berör anime, som animanga.nu har. Finns säkert många personer som skulle ställa upp att skicka in nyheter och hjälpas åt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Jag har fått ett par mail från personer som vill ställa upp med nyhetsrapportering. Jag har tyvärr inte hunnit svara er ännu (kommer inom kort), men om det finns fler som är intresserade av nyhetsbevakning, så hör av er. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Mmm, nu blir jag sugen. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JIN Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 ja det tycker jag me, lite nyheter är alldrig fel, så man håller sig uppdaterad ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Det som återstår för mig är att installera ett nyhetsscript (jag har i dagsläget två som det står emellan) där de som vill skriva får ett användarnamn, loggar in, skriver sin text och publiverar den online. Det finns även möjlighet att lägga in bilder i artiklarna. Jag hoppas kunna göra detta inom de närmaste dagarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zjgameru Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Jag ställer gärna upp! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 ett tips vore att köra ett script som exporterar posts från ett visst forum som bara skribenter kan se och posta i och sedan köra en php include på nyhetssidan, på så sätt slipper man ha två skilda system för det och du kan enkellt köra flera olika sidor med nyheter, artiklar osv och bara exportera dem från vissa forum. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JIN Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 låter softish :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 ett tips vore att köra ett script som exporterar posts från ett visst forum som bara skribenter kan se och posta i och sedan köra en php include på nyhetssidan, på så sätt slipper man ha två skilda system för det och du kan enkellt köra flera olika sidor med nyheter, artiklar osv och bara exportera dem från vissa forum. :) Förvisso, men om man ska ha ett artikel- och nyhetssysten kan det ha sina fördelar att ha ett separat system. Bl.a. för att få en kommentarfunktion, sökfunktion, möjlighet att htmlformattera texten + lite andra smidiga funktioner. Så jag tror det blir ett externt system för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PenPen Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 ett tips vore att köra ett script som exporterar posts från ett visst forum som bara skribenter kan se och posta i och sedan köra en php include på nyhetssidan, på så sätt slipper man ha två skilda system för det och du kan enkellt köra flera olika sidor med nyheter, artiklar osv och bara exportera dem från vissa forum. :) Förvisso, men om man ska ha ett artikel- och nyhetssysten kan det ha sina fördelar att ha ett separat system. Bl.a. för att få en kommentarfunktion, sökfunktion, möjlighet att htmlformattera texten + lite andra smidiga funktioner. Så jag tror det blir ett externt system för det. jag skrev ett script till min sida där man skrev i ett gömt admin forum så blev det news.. och av ren olycka lyckades det bli att det gick att skriva html i grejjen, jag tycker det är galet smidigt iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg