Håkan Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Jag har "mangafierat" min fighter-karaktär lite mer (tror jag), nån som har synpunkter? Hrm, och ögonbrynen ska inte se buskiga ut, det är tusch-kladd :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Väldigt bra bild! Benen är dock lite märkliga, lite för korta och väldigt "ihop", man hoppar väl inte med benen tryckta till varandra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 Väldigt slarvigt på något sätt. Men otroligt snygg :) Du har en speciell stil! och jag gillar den ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 15, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Jo, det med benen är sant men jag tänkte egentligen att han snarare är ute och matrix-svävar än att han tar ett skutt. Och sure, det är lite slarvigt men jag tecknar snabbt, det var stilen jag "lärde mig". Fast det är kul att försöka köra lite mer seriöst än vanligt, att dra figurer i tusch från början kräver ju att man håller tungan rätt i mun. När jag tecknar serier kalkerar jag av ett blyertsorginal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg