Hoppa till innehåll
Anime.se

Tråkigt


swan
 Share

Rekommenderade inlägg

visst kliar det Milla, men det överväger inte hur kul det ändå är att bada ^^

kanske är så att det kliar mer på dig än mig! men det är typ bara o låtabli

att klia tillbaka, jag är allergisk mot åtaliga mer ämnen som får det att klia

särskilt på sommaren ser jag det mer lr mindre som en utmaning att inte klia tillbaka, vad finns annars att gjöra år saken?

inte för att det är kul, men men

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är man klor allergiker som jag så kliar det över HELA kroppen, dock så är det värst i näsan.

För övrigt skulle jag alldrig ha näsklämma på mig på 100 år, av förståeliga skäl.

 

Jag borde nog förståt dej bättre innan.. Jag är oxå lite av en klor-allergiker. Kliar hemskt i ögonen. Har typ inte simmat i klorvatten på tre år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Petus:Vad gör du istället? Vi får välja om vi vill simma eller styrketräna (väldigt bra :D )

 

antingen så får jag göra frågor som står i en bok eller så får jag "gå" en promenad. och med "gå" menar jag cyckla och sen vila de 40 minuterna som är kvar av lektionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man blir sådär äckligt torr i huden när man har badat.:D

Skolkar iofs typ aldrig lika bra o sitta o ta det lungt där som att göra det nån annanstans. Tog iofs sovmorgon på ett prov för några veckor sen, lärarn blev inte glad o ja får inte göra provet:D(en av de sämsta bestraffningarna nånsin).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...