Hoppa till innehåll
Anime.se

Tråkigt


swan
 Share

Rekommenderade inlägg

Det blir ju lite problem när läraren undrar varför du är hos tandläkaren varenda dag..

 

Han måste tycka du har väldigt dåliga tänder isf, hehe...

 

Om du vill skippa hela dan, så spela sjuk.

Brukar jag göra. Brukar funka hela tiden. Mamma blir SÅ orolig när man är "sjuk".

 

Gör det nån gång när din morsa ska jobba på eftermiddan, då kan du göra va du vill..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men alltså "tandläkar trixet" är inte ett vardaglig skolk sak. den kommer typ lite då och då. och om dom frågar varför du går dit så ofta säger man "Jag lagade sista och nu ska dom göra en undersökning på mig och se om lagningen höll" eller "jag drog ut en tand, och nu ska dom kolla om det har blivit infekterat" då kan man göra så ett par gånger i månaden.

 

annars kan man gå fram typ 10 minuter efter lektions start och säga till läraren "jag måste gå och prata med [instert lärare] om [instert ämne]"

sen kommer man tillbaka ungefär 10 minuter innan lektionen slutar för annars kommer läraren kolla upp om det stämde.

 

om du vill skippa badet på idrotten säger du bara "jag är förskyld" han kan inte säga emot >:(, Skippa idrottens vanliga aktiviterer genom att säga att du har skoskav, han vill knappast undersöka det.

 

om du vill va hemma för dagen utan att ens gå till skolan eller söka om ledighet säger du bara nästa dag till läraren att du va på t.e.x begravning eller undersökning eller dylikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är därför tjejer har en bra fördel mot killar, när det gäller bad i skolan..

 

Det är bara att slänga på valpögonen och säja att man har mens.

 

Funkar varje gång, om det är en gång i månaden man ska simma.

 

Läraren kan aldrig stå emot en tjejs valpögon, hehe...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är också allergisk mot klor, det värsta som finns då är att få vatten i näsan....

GAH!

 

Jag står inte ut med hur mycket det kliar då!

 

Ett råd: Använd näsklämma. Och simglasögon om du får ont i ögonen.

 

Fjall Raven:Du kan ju omöjligt mena att absolut alla människor är tråkiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är också allergisk mot klor, det värsta som finns då är att få vatten i näsan....

GAH!

 

Jag står inte ut med hur mycket det kliar då!

 

Ett råd: Använd näsklämma. Och simglasögon om du får ont i ögonen.

 

Fjall Raven:Du kan ju omöjligt mena att absolut alla människor är tråkiga.

Jo asså jag menar allvar, verkligen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...