Hoppa till innehåll
Anime.se

Bleach


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 67
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

  • 3 weeks later...

Mangan håller fortfarande på (den är på kapitel 167 om jag minns rätt, och animén, episod 18, motsvarar kapitel 63 eller nåt)... Jag vet inte om något specifikt antal episoder är satt, men ett par, tre "kullar" på 13 episoder kanske? Kanske gör en Naruto av det hela... Dock så avverkar animén lite för många kapitel per avsnitt för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bleach kommer nog hålla på länge- med tanke på att mangan fortfarande skrivs och att animén tuggar av ett redigt antal kapitel per episod. Och i mangan finns det änsålänge ingenting som skulle kunna utgöra en naturlig slutpunkt för animén. Eller jo, kanske där mangan är precis nu. Men inte innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bleach kommer nog hålla på länge- med tanke på att mangan fortfarande skrivs och att animén tuggar av ett redigt antal kapitel per episod. Och i mangan finns det änsålänge ingenting som skulle kunna utgöra en naturlig slutpunkt för animén. Eller jo, kanske där mangan är precis nu. Men inte innan.

Fast det är ju inte heller så ovanligt att animér struntar i naturliga slut punkter och gör en egen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

mm.. bleach tycker jag är jätte bra. de har skämt plus att de slåss. än så länge har jag sett de avsnitt som har kommit ut, å alla e jätte bra. fast alla tycker olika, så de finns väl några som inte tycker om den, men ladda ner å sedan säg vad du tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har sett fram till tredje episoden, och kan inte säga annat än att jag starkt funderar på att sluta följa den(fundera som i att inte ha orkat sett de 4 senaste episoderna).

 

Komedin är ganska hyffsad, det finns bra karaktärer, men handlingen och actionscenerna känns för barnsliga. Det skulle vara ok om sakerna som händer emellan varit bra(Ta Kannazuki no Miko som exempel, där hatar jag bokstavligt talat striderna, men allt annat är väldigt bra), men istället är det utdraget och rent tråkigt. Allt känns segt, och hitills har jag inte fått någon fanservice som kompensation :rolleyes:

 

Vanligtvis slutar jag aldrig se serier och dömer inte dem förrän efter minst 5-6avsnitt, så jag ska väl se några fler, om jag orkar dvs.

Får återkomma efter det...

 

Se resten action scenerna nu kanske e lite barnsliga men blir mkt bättre senare. tro mig.. eller ännu bättre läs mangan den e bara för bra plus den har kommit mkt längre än animen jue :D

 

Manga Spoiler

 

om ni läser mangan och tycker den e seg i början så ska ni veta att efter vol7 e det nonstop action ända tills ca volym 17

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...