Mekurion Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 ville bara tippsa er som inte har något bättre för er att ladda ner de första episoderna av animen Bleach, jag vet nammnet är inge vidare attraherande men prova. jag har bara sätt första episoden så jag kan inte säga något om handligen, men det verkar rätt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Jag har sett fram till tredje episoden, och kan inte säga annat än att jag starkt funderar på att sluta följa den(fundera som i att inte ha orkat sett de 4 senaste episoderna). Komedin är ganska hyffsad, det finns bra karaktärer, men handlingen och actionscenerna känns för barnsliga. Det skulle vara ok om sakerna som händer emellan varit bra(Ta Kannazuki no Miko som exempel, där hatar jag bokstavligt talat striderna, men allt annat är väldigt bra), men istället är det utdraget och rent tråkigt. Allt känns segt, och hitills har jag inte fått någon fanservice som kompensation Vanligtvis slutar jag aldrig se serier och dömer inte dem förrän efter minst 5-6avsnitt, så jag ska väl se några fler, om jag orkar dvs. Får återkomma efter det... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rajala Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Serien i sig tycker jag har rätt bra idè bakom sig, musiken gillar jag och den är bra animerad. Har dock inte sett så många anime-serier så jag har inte så mycket jag kan jämföra med. Men helt klart en serie som jag planerar på att följa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r0kka Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 word rajala B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gin Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Jag har sett alla avsnitten som ANBU släppt och jag tycker Bleach är sådär :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Bleach är en serie som jag tänker fortsätta följa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELIS Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 Böeach är helt klart seväd, jag följer den. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 tycker bleach är okej har sett till ep3 så jag kan inte yttra mig så mycket.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kredzell Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 bleach e helt okej har set alla avsnitt som har kommit ut.. så ja tycker ni ska följa den :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 30, 2004 Anmäl Share Skrivet november 30, 2004 den är la okej antar jag.. har sett alla avsnitt som kommit på fansub hitils och än så länge gillar jag den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 6, 2004 Anmäl Share Skrivet december 6, 2004 Nu har jag sett upp till avsnitt 8 och jag tycker defenetivt att den är sevärd. Speciellt nu när en massa frågor bollas i luften. Se den, innan någon annan gör det ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Jag kommer nog att fortsätta att se den. Den är inte lika bra som Getbackers eller the Prince of Tennis men sevärd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 Jag kommer nog att fortsätta att se den. Den är inte lika bra som Getbackers eller the Prince of Tennis men sevärd Fast den går ju inte att jämföra med Prince of Tennis heller, den är ju i en helt annan grene. Bleach har ju mest Action medans Prince of Tennis är en sport serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Skitrolig (och bra ;)) serie! Måste fråga: någon som vet vilken grupp (och vad låten heter) som har gjort introlåten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Skitrolig (och bra ;)) serie! Måste fråga: någon som vet vilken grupp (och vad låten heter) som har gjort introlåten? Jag har för mig att det är orange range som gjort den och den heter asterisk. Off topic: Är inte du en Mod på Sweclockers? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Off topic: Är inte du en Mod på Sweclockers? Jupp, något sådant är han ;) Sen måste jag säga att Bleach är en mycket sevärd serie och råder alla som tvivlar att antingen börja eller fortsätta titta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naken Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Jag tyckte, som någon annan med nämnt, att den var seg samt att fightingscenerna kändes barnsliga. Dock så gav jag den en chans och den utvecklar sig hyffsat, så nu har jag fastnat lite löst på den. Den går absolut och se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 jag gillar denna otroligt mycket asså. Humorn är grym! :D Tycker dock att "hollowsarna" kunde varit lite coolare liksom. De liknar ju kryp B) Soundtracken är coola enligt mig :( Allt som allt så tycker jag att man borde checka in denna serien :) *spoiler för er som inte sett till och med episode 12* Jag tyckte det blev lite fult nu när chad fick den dära metall armen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Är det någon som vet vilka datum avsnitten kommer ut? Jag tycker det verkar ganska oregelbundet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Bleach sänds på tisdagar. Jag tycker att releaserna håller en rätt stadig takt, det tar trots allt några dagar att producera en kvalitativ fansub. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Dattebayo gör det på <-12 timmar (?) Thank god for Dattebayo! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Så skulle jag aldrig kalla DB:s Naruto-releaser för kvalitativa heller... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet januari 12, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2005 Jupp, en av de serier jag för tillfället följer. Introt äger förövrigt. (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caggot Skrivet januari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2005 jo, Bleach är en av de serierna jag följer, både anime o mangan... tyckte att det var lite små segt i början men det tar sig! ps. Orange Range har gjort mycket bättre låtar än Asterisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dilandau Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Jo bleach är faktiskt rätt bra följer den och Mai-Hime faktiskt. Känns lagom avspänd och inte alltför blodig som det kan kännas ibland. Helt klart sevärd skall bli spännande att se de nya avsnitten :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg