qurion Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Tjena.. jag sitter på DH o vill ha något o kolla på.. Undrar om ni kan ge några bra tips på anime serier som är något likna Love hina.. typ :D aja tack iallafall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mazr Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Onegai Teacher, tror jag :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Tenchi Muyo. Ett antal utomjordingstjejer landar hos en stackars mesig kille (som sen visar sig vara inte fullt så mesig). Några blir kära i honom, många slår honom och en massa komedi händer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-8 Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 ojojoj vad tycker vi om att ladda hem igentligen :P ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet november 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 ojojoj vad tycker vi om att ladda hem igentligen :P ;) har inte sakt att jag ska ladda ner :P... men skulle ljuga om jag säger att jag inte ska... Men hur många laddar inte ner anime då :P.. jag köper faktiskt några också :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 ojojoj vad tycker vi om att ladda hem igentligen Diskutera nerladdning är okej, fast att länka till sidor som innehåller upphovrättsskyddat material, det är aja baja. Aja baja, Maja, inte röka braja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Tjena.. jag sitter på DH o vill ha något o kolla på.. Undrar om ni kan ge några bra tips på anime serier som är något likna Love hina.. typ :Daja tack iallafall Jag antar att du sett "Love Hina Again"? Gör det annars... Ai Yori Aoshi är ett annat tips, ganska lik serie. http://www.anime-planet.com/ - Den sidan kan tipsa dig annars :) Skriv i en serie du gillar så visas flera liknande serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 halv lik Love Hina är även Maburaho Green Green (kankse) Psychic Academy Raimuiro Senkitan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Full metal Alchemist Naruto chobits Berserk synd att ja inte åkte på DH, ja gör de i sommar istället. vara med i cs tuneringen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet november 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 Tjena.. jag sitter på DH o vill ha något o kolla på.. Undrar om ni kan ge några bra tips på anime serier som är något likna Love hina.. typ :Daja tack iallafall Jag antar att du sett "Love Hina Again"? Gör det annars... Ai Yori Aoshi är ett annat tips, ganska lik serie. http://www.anime-planet.com/ - Den sidan kan tipsa dig annars :) Skriv i en serie du gillar så visas flera liknande serier. love hina again har jag sett ja :D... nice sida thx Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg