Hoppa till innehåll
Anime.se

Lite mysko bild jag gjort ett antal år sedan...


tap
 Share

Rekommenderade inlägg

insane2.jpg

 

Målad med akvarell pennor och utsmetad med blöt pensell...

 

Var till DP-festivalen (lite utanför Oslo) några år sedan och fick lite tid mellan banden som spelade. Om man tittar noga ser man att den är målad 970802...

 

Har nån till bild jag kan lägga upp om ni vill...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Arigatou gozaimas...

 

...eller hur man stavar det nu igen. Helt nybörjare på Japanska. Lyssnar på Pimsleurs audiokurs och är bara på lektion 13.

 

 

Vicious:

bilden var bara en A4 i orginal + att jag använde en sunkig gammal skanner på jobbet :S ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är en till bild:

 

Pain.jpg

 

Oj, den blev lite stor...

 

Målad i olja med en fejk gammal träram och taggtråd...

 

Håller på med en serie för tillfället. problemet är att jag bara gjort skisser än så länge. Måste komma på nåt sätt att rita dem ordentligt och få in dem i datorn... Mer manga är den oxå...

Men det hamnar i en ny tråd i så fall...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja... Konstnär blir jag nog aldrig, inte professionell i alla fall. Har inte ork att måla bilder i den mängd som krävs för att kunna livnära sig på det...

 

De tre första bilderna har jag tom sålt. Vi hade en utställning på jobbet och det var en tjej/kvinna som ville köpa dem? :surprised: Ja, inte kunde man säga mer än ja och springa med pengarna innan hon ångrade sig... XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...