Hoppa till innehåll
Anime.se

Uta Kata


Petus
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag såg det 3 första avsnitten i tisdags tror jag. tyckte den serien va rätt okej faktiskt (jag vet jag vet, en tjej anime right?) fast det fanns något som jag gillade.. vet inte vad. ville bara kolla på det 2 andra avsnitten som kommit efter att jag sett första :)

 

EDIT: Saxxad från Animenfo

Ichika went to Kamakura Girl High School with her friends, Satsuki who had a sturdy mind, Keiko who was a gentle girl, and Michiru who has something mysterious about her. On the last day of the first term, after home room, she lost her valued item while she was cleaning the room. On her way home, she remembered where she left it. So she came back to the school at night to get it.

 

Then, she met a cheerful and entergetic girl, Maika. The summer for the two girls began

 

jag är dålig på att förklara/beskriva saker :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åhh, de 3 avsnitt jag såg av den var så otroligt sega, tråkiga, löjliga, och för att inte tala om att alla karaktärer såg ut som 8åringar :(

Att dessutom blandade med magi gjorde bara saken värre.

 

Om den skulle gjorts som en komedi så visst, men som en drama, usch.

Nåja, jag ser ändå på för många nya serier i nuläget, så valet att sluta se den var lätt i varje fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...