Skatan Milla Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Här är något jag drog ihop lite snabbt när jag inte orkade lira Ragnarok Online ett tag. Jag tycker faktiskt den blev helt okej! Den ser bättre ut på papper då min scanner inte kan fånga upp dem ljusare strecken Och jag är medveten om att den undre delen av figuren är mycket sämre än den övre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 benen ska va längre, skatan. annars var den bra, fin pose, och jag gillar verkligen frisyren. du ser ut att ha tränat hårt, för du blir verkligen bättre hela tiden! men jag undrar... kille eller tjej? för kroppen är maskulin, medans posen är lite feminin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Tackar, jag tränar så gott det går och jag tror jag har kommit fram till varför jag ritar för korta ben, det första jag gör när jag ritar benen är att jag ritar som en "klännings" liknande for, sedan lägger jag till skrevet vilket då kortar av benen yttligare. Nu när jag har kommit fram till det så är det bara att träna bort den dåliga vanan antar jag. Det är en kille, posen kan se lite feminin ut men det ska föreställa att han sträcker sig efter en pil ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake-servant Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Snygg bild men det ser ut som han har en stor avföringskorv i byxan men som saggt snyggt hår snygg pose Bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Snygg bild men det ser ut som han har en stor avföringskorv i byxanmen som saggt snyggt hår snygg pose Bra! Usch,vad äckligt, :D ,men bilden var ändå ganska fin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg